Detaily příspěvku konference
							
								Informace jako konkurenční výhoda II.
								
									Koordinátor: Dagmar Vránová, EPMA - Agentura pro evropské projekty a management, Praha
								
								
									Kdy a kde: 5. 2. 2008, 13.30 - 17.10, Hotel Diplomat, Praha B-D
								
							 
							Market Intelligence - Cesta k poznání trhu
							
								
									Autor: Petr Šmíd, Consulting České spořitelny, a.s., Praha
								
								Spoluautoři:
Milan Kálal, MBA
								
Plný text
								
									 
									 
								
								Abstrakt:
Jak lze dosáhnout vyšší úrovně poznání svého trhu? Jak efektivně využívat existující informace? Proto, aby informace byly užitečné, sloužily k poznání nebo dokonce pracovaly, je zásadní jejich systematizace a komplexní pohled na trh, tzv. Market Intelligence. S implementací tohoto pokročilého systému strategického marketingu jsme se mohli v minulosti
								setkat převážně u velkých nadnárodních firem. V současnosti o něj ale zaznamenáváme zvýšený zájem napříč obory a odvětvími. Přestože je princip Market Intelligence v marketingu znám již řadu let, zúžil se jeho význam ve většině případů pouze na sledování a uspořádávání dat. Získat lze ale mnohem více.
								
O autorovi:
Absolvent Vysoké školy chemicko-technologické, Fakulty chemické technologie. Po ukončení studia 4 roky pracoval jako vedoucí výzkumných projektů v renomované agentuře pro výzkum trhu a veřejného mínění SC&C, absolvoval řadu odborných kurzů zaměřených převážně na statistické metody, analýzu trhu a data-mining. Ve společnosti SPSS CR zároveň působil jako
								lektor kurzů orientovaných na kvantitativní výzkum a na speciální výzkumné metody (např. výzkum ceny). Ve společnosti Consulting České spořitelny je od roku 2005 zodpovědný za řešení projektů zahrnujících výzkum a analýzu trhu, sektorové analýzy, analýzu časových řad, data-mining a projekty zaměřené na Market Intelligence.
							
 
							
							Ostatní příspěvky v sekci
							
							
								
									Autor: Carla Vavassori, Strategie&Innovazione Srl, Itálie
								
								
									Spoluautoři:
								
Milena Motta, Strategie&Innovazione, Italy
							
 
							
							
								
									Autor: Tomáš Vejlupek, Občanské sdružení SCIP CZECH, Praha
								
							 
							
							
								
									Autor: Daphne Grecchi, Thomson Scientific, Velká Británie
								
							 
							
							
								
									Autor: Peter Ovšanka, Chemosvit a.s., Svit
								
								
									Spoluautoři:
								
Ing. Anna Diačiková, PhD.
							
 
							
							
								
									Autor: Richard Papík, Karlova univerzita v Praze - Ústav informačních studií a knihovnictví
								
								
									Spoluautoři:
								
Vendula Papíková
							
 
							
							
								
									Autor: Petr Dudek, UNIPETROL, a.s., Praha